Subject: FW: Vastus pöördumisele seoses liikluskindlustuse seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõuga
From: "LKF" <[email-masked]>
To: "RAM Info",Siiri Tõniste, <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Feb 2024 10:53:42 +0200

Tere

Teie 05.02.2024 nr 1.1-10.1/6422-15

Meie 12.02.2024 nr 22792

Edastame tagasiside pöördumisele seoses liikluskindlustuse seaduse ja
sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõuga.

Lugupidamisega

Mairis Kangro

Eesti Liikluskindlustuse Fond

sekretär

tel 667 1800

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 6, 2024 8:37 AM
To: LKF <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vastus pöördumisele seoses liikluskindlustuse seaduse ja sellega
seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõuga

Aadressilt [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ei saadeta teile sageli
meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks see on oluline
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Vastus pöördumisele seoses liikluskindlustuse seaduse ja sellega
seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõuga

Registreerimise kuupäev: 05.02.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/6422-15.

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.rahandusministeerium.ee/> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.